Nikola Jovanović je osnivač i direktor izdavačke kuće Kontra. Kontra je nastala 2004. godine kao magazin popularne kulture, koji je postojao punih deset godina i postao jedan od najrespektabilnijih domaćih internet magazina. Od 2011. godine Kontra dobija novi oblik kao agencija koja se bavi menadžmentom i savetodavnim uslugama. Kontra se ubrzo profiliše kao PR agencija koja je specijalizovana za industriju zabave i muziku pa tako uspešno sprovodi kampanje među kojima kampanje za Supernatural festival 2013/2014, Jelen Pivo Live Festival, promocija albuma ‘Apsurdistan’ Dubioze kolektiv, koncerti u Hali Sportova i mnogi drugi. Od novembra 2017. godine Kontra ulazi u novo razdoblje pokretanjem izdavačke kuće i digitalne distribucije muzike tako da uz menadžment Kontra zaokružuje priču bavljenjem muzičkom industrijom. Sa preko 15 godina iskustva u muzičkoj industriji Nikola je jedan od ključnih ljudi muzičke industrije Balkana. Potpredsednik je Regionalnog udruženja nezavisnih diskografa (RUNDA). Upravitelj je Zadužbine Milana Mladenovića. Jedan je od organizatora Indirekt Showcase festivala i konferencije. Ujedno je i menadžer electro pop rock disco benda Buč Kesidi. Osnivač je i izdavačke kuće Lampshade Media i bio je i njen direktor do 2017. godine. Od 2017. do 2019. godine bio je direktor marketinga SAE Instituta u Beogradu, gde je od 2013. godine, kao gostujući predavač predavao Music Business. Predhodno je od 2009. pa do 2017. godine bio Talent and Music manager MTV Adria za region Balkana. Učestvovao je u organizaciji preko 300 koncerata u Srbiji i regionu. Diplomirao je Snimanje i obradu zvuka na Akademiji umetnosti BK u Beogradu.